SOCIOPOINT pomáhá při řešení potíží s dodavateli energií

Vloženo: 03.02.2022

Sociální pracovnice Místa prvního kontaktu SOCIOPOINT jsou připraveny pomoci občanům Ostravy zorientovat se v možnostech řešení potíží po krachu dodavatele elektřiny nebo plynu a po skokovém zvýšení záloh za dodávky energií. Zodpoví základní otázky, jak správně postupovat a čeho se vyvarovat nebo jaké formy pomoci státu lidem, kteří mají potíže platit vysoké zálohy na energie, je možné využít.

Odborníci Magistrátu města Ostravy připravili informační leták, který Ostravanům pomůže při řešení potíží po krachu dodavatele elektřiny nebo plynu a po skokovém zvýšení záloh za dodávky energií. 

V letáku najdete: 

  • kontakty na sociální pracovníky, kteří občanům bezplatně a odborně pomohou řešit dopady potíží s dodavateli energií, včetně zajištění nároků na dávky na bydlení 
  • odpovědi na základní otázky, jak správně postupovat a čeho se vyvarovat 

Cílem iniciativy odboru sociálních věcí a zdravotnictví magistrátu je předejít prohlubování krize v ostravských domácnostech zasažených situací na energetickém trhu.  

Leták je k dispozici i na úřadech městských obvodů v Ostravě. 

Informační leták Zkrachoval váš dodavatel energií? Platíte vysoké zálohy a chybí vám peníze?

Informační leták pro veřejnost ke stažení. Jak postupovat při řešení potíží s dodavateli energií a na koho se obrátit. SOCIOPOINT Ostrava

Projekt s názvem „Podpora rozvoje sociální práce a služeb v Ostravě“, reg. č. CZ.03.2.63/0.0/0.0/19_098/0015265, je spolufinancován z Evropského sociálního fondu, konkrétně z Operačního programu Zaměstnanost, státního rozpočtu České republiky a rozpočtu SMO.